Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат от рено 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщение
    как махате пластмасата на термостата и после как и с кво я лепите?
    Това за да избушиш старият ли ? Не се чупи нищо и не се лепи .
    Сваля се цялата куруба на термостата, след което първо е препоръчително да се развие температурният датчик , за да не го нараниш при бучкането с отверки и клещи вътре .....
    За да го избушиш ти трябват средно дълги клещи човки и една права отверка . Има една елипсовидна планка която държи пружината на термостата ,нея с човките я хващаш за горното ухо което само то се вижда и се тегли настрани , като я завъртиш на 90 гр ще отпусне пружината и термостата ще почне да шава вътре .... след това се тегли нагоре за да излезе от двата пластмасови канали във вътрешността на термостата ..... Абе с малко търпение става няма нищо страшно .
    156 sportvagon 1.9jtd

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщение
      как махате пластмасата на термостата и после как и с кво я лепите?
      Черната плстмс не се маха....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Освен за 1.9 жтд става ли и за 2.4 136 кс тоя термостат от Рено 5 и на кои двигатели го слагат на тоя модел?
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #34
          Стандартни са като форма, но има 2 типа - едните отварят на 83 градуса, другите на 87 мисля че беше.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #35
            и вие кои слагате?
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #36
              Хм, а струва ли си този труд и несигурност? Все пак един термостат е 45лв.
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Има на 83 , 86 и 89 гр. ....
                Аз му турих един на 86 гр ,ама мисля да го сменя с тякъв на 89 , та да седи стрелката вътре на 90 като на някоя немкиня ...
                156 sportvagon 1.9jtd

                Comment


                • #38
                  Малки ремонти на двигателя 1.4 Боксер

                  Имам Алфа Ромео 146 1.3 боксер от окт.2008 г.Развали ми се термостата,но не ми се занимаваше само с него и сега когато се наложи да правя по-голям ремонт -шлайф на колянов вал и биели -,си направих един вътрешен митинг и демонтирах двигателя /с помощта на сина ми/.При тази операция,при опит да извадя датчика за положението на коляновия вал,се счупи алуминиевото корпусче.Но реших също да сменя и термостата.Цената от 50 и кусур пари ме накара да потърся по-евтин вариант.Срязах корпуса внимателно и извадих патрончетоСега търся такова с подходящи размери и характеристики,за да го адаптирам в оригиналния корпус.Имам необходимите машини и опит.Щом намеря подходящ по габарити термостат,ще го направя и веднага ще докладвам на уважаемите колеги от Клуба.Щесе опитам да кача и няколко снимки,но не зная как.Датчик очевидно ще се купува нов.

                  Comment


                  • #39
                    Малки ремонти на двигателя 1.4 Боксер

                    Към вчерашния ми постинг искам да прикача две снимки на разглобен термостат № 60591817,но нещо сигурно не зная как да ги кача.Помогнете!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Опа-а...Получи се.Сега ако намеря термосатно патронче с подходящ размер и за 89 градуса,ще го монтирам в оригиналния корпус и ще ви докладвам драги колеги.А сега ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН на всички Георгевци,Жоровци и подобни.

                      Comment


                      • #41
                        Днес и аз слагам термостат от ренде 5. Изтърбуших оригиналния термостат и започнах да набивам този от реното и с изненада забелязах, че вместо 86°(уж ми продадоха такъв, който отваря на 86) на корпуса пише, че отваря на 88°. Как мислите дали ще прегравя двигателя с него? Видях, че някой слагат 83° други 86°, но никой не е написал след това каква температура им държи двигателя. Някой слагал ли е 88-градусов?
                        Last edited by joluesh; d.m.y г., 15:38.

                        Comment


                        • #42
                          Надали ще имаш проблеми....... Просто една идея по късно ще отваря....... Аз съм с 87 или 88......нямам проблеми......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Имам и друг въпрос. Понеже видях теоритично как работи оригиналния ни термостат- като отвори голения кръг затваря малкия. След това се поразрових в чичко гугъл и установих, че на повечето коли термостатите принципно работят по същия начин. Този на реното обаче няма да работи така- той няма да затваря малкия кръг, единствено ще регулира големия. Та се чудя това няма ли да промени температурата на двигателя?

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
                              Имам и друг въпрос. Понеже видях теоритично как работи оригиналния ни термостат- като отвори голения кръг затваря малкия. След това се поразрових в чичко гугъл и установих, че на повечето коли термостатите принципно работят по същия начин. Този на реното обаче няма да работи така- той няма да затваря малкия кръг, единствено ще регулира големия. Та се чудя това няма ли да промени температурата на двигателя?
                              На теория това може да породи проблем. Имал съм например случай (с друга марка кола) в който след изтърбушването на термостата колата започваше да прегрява, защото малкият кръг стоеше отворен и нямаше какво да накара течността да мине през по-дългия път - този през радиатора. Наложи се освен изтърбушването и да затапя малкия кръг, все едно отвореният термостат го е направил.

                              Практиката обаче показва (доколкото съм чел за присаждане на термостат от Рено), че при АР такъв проблем не се наблюдава.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                                Колега, защо не си смениш колата със стар "бийтъл" или москвич. Там можеш да си правиш колкото искаш експерименти.
                                Термостат от Рено е несериозно.
                                Това което го говориш не евтин вариант. Лично аз бих го ползвал само за аварийни случаи колкото да прибера колата в по нормален температурен режим до там където мога да си сложа оригинална част.
                                Колега, патрончето на термостата на Реното не е различно от това на Алфата. Едното е направено, за да ти взимат много пари, като го продават с тялото. Аз, също си казах -Не, на 159-ката, само истински термостат, ама като му видях цената, погледнах реално на ситуацията . Никакъв проблем няма с термостст от Рено. Същия е и на Алфа-та.
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                                Comment

                                Working...
                                X